perjantai 9. marraskuuta 2012

Apinoita ja muita

Heti äitiyslomani alkuun kiikutin viikoksi lastenvaatteita ja leluja Vekarakirppikselle myyntiin. Vekarakirppis on loistava paikka myydä turvallisesti ylimääräiset lastentarvikkeet pois. Pöytävuokra on 37 euroa viikolta, mutta jos et saa pöydän hintaa tienattua myynnilläsi, et myöskään joudu maksamaan erotusta.

Itselläni ei ollut mitään kovin kivoja juttuja myyntiin, koska säästelen parhaimpia vielä uudelle vauvalle. Silti jäin muutaman kympin voitolle. Tai miten sen nyt ottaa, kun käy joka päivä järjestelemässä pöytää ja samalla vilkuilee muiden tavarat läpi....


Tuleva vauvahan hukkuu jo vaatteisiin, mutta tuo retro Tutan tuttikuvioinen myssy oli pakko saada ja nuo froteehousut.... no housuja tarvitaan aina. Uudenveroinen vauvanpeitto maksoi 3 e. Eläinystävämme kirja on vanhempaa tuotantoa ja vetosi minuun taas kuvituksella...



Aikaisemmin Fidasta löytämälleni monchhichi apinalle löytyi tyttöystävä ja lapsi yhteensä 7 e:


Vaatteet joita en saanut kaupaksi Vekarassa vein lahjoituksena Samaria-shoppiin ja Sörnäisten Fidaan. Fidaan meno oli taas virhe, koska vaikka ihan pikaisesti vaan katselin, en näitä voinut sinne jättää:


Muppettien Ernie, no sehän nyt vaan sopii lastenhuoneeseen...


FisherPricen vanhaa koiraa olenkin vähän kaipaillut kokoelmiini, mutta tuo oli kyllä aika huonossa kunnossa, maksoin siitä 4 euroa. Tämä ei pääse lasten leikkeihin, vaan pölyttyy minun silmänilona kirjahyllyssä.

Fidassa oli paljon kalenteripyyhkeitä, mutta pelastin vain vuoden 2007, koska ihastuin tuohon kuvitukseen ja vuosi on siitä erityinen minulle, että aloimme silloin seurustella avopuolisoni kanssa. Kalenteripyyhe pääsee ihan käyttöön yhdessä Mausteet-keittiöpyyhkeen kanssa. Kukkakangaspala jää odottelemaan vielä ompeluinspiraatiota:


Viikon päästä sunnuntaina (18.11. kello 10-14.00) menen kirppikselle Kääntöpaikalle  myymään lisää meidän ylimääräisiä tavaroita, niin saan taas hyvän syyn täyttää tyhjentyneitä kaappeja. Olen parantumaton hamsteri...
 


1 kommentti:

  1. Oi!!! Siinähän se kirja nyt on, joka minulla oli pienenä. Olen etsinyt tuota kirjaa kun muistin että minulla oli kirja jossa oli sama kuva kuin tuossa minun yhdessä palapelissä. Olisin muistellut että kuva oli kirjan takakannessa mutta näyttääkin olevan ihan kansikuvana.

    http://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/lue/2013/09/80-luvun-palapeleja-ja-muutama-vanhempikin

    Pystyisitkö mitenkään laittamaan mulle sähköpostilla kuvia tuosta kirjasta? Haluaisin niin nähdä tarkemmin millainen se oli. Harmi kun oma kirjani on mennyt hukkaan. :( lapsuusmuistelua@gmail.com

    VastaaPoista